Hemma

Ja nu är jag faktiskt hemma =)
Imorron ska jag till älvsjömässan på någon hälsogrej, så jag och Louise bestämmde oss för att åka hem idag, närmare och man orkar ju inte gå omkring på en stor väska. Undrar om det blir kul!

Idag hade jag mitt efterlängtade prov.. haha nej men det gick rätt bra tror jag. Lärde mig allt rätt snabbt så jag behövde inte plugga så mycket =) Hehe
Igår var jag inne istan med Maria. Jag skulle köpa nya cheap monday jeans fast det blev jeans från monki istället. Jätte fina! Maria köpte också jeans. Ett par mossgröna cheapmonday jätte snygga.
Blev också lite småkär i de lila cheap monday jeansen men jag var ju ute efter svarta så det blev svarta.
Har ju faktiskt mina knallrosa. :P Kanske kommer en bild imorron eller något!

Nej nu ska jag snart sova tror jag är trött. Imorron är det helg. Den efterlängtade myshelgen med Johan =)
Pusspåer!
                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0