Kratta löv

Hejhej!
Nu är jag klar med krattandet, det var roligt i början men sen blev det bara tråkigare och tråkigare. Så nu är jag inne =)
Igår var Louise och Marre hos mig, det var mys. vi kollade på film och pratade och sådant. Vi ville parta men blev inget sådant.
Nu är jag hungrig och hoppas på mat snart =)
Sen ikväll åker jag till skolan för att träffa mina bruuudar och 3orn aosm man in te har träffat på 3 veckor. Eller vissa av dom i allfall.
Puss så länge


Finns fler pics på
starmile.bilddagboken.se! =)

Kommentarer
Postat av: ida

Svar; Jag har köpt dom på salt :) Dom är grymt sköna med;)

2008-11-02 @ 17:22:49
URL: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: Louise

fan va härlig din pappa såg ut då! Sm i lustgitarr nästa :O

2008-11-04 @ 17:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0