Onsdag

Hej där! Just nu sitter jag och nördar i datasalen, sitter här helt ensam. Hah. Känns ensamt, helt knäppt tyst förutom att det låter när jag knappar på tangenterna. Idag är det onsdag och jag längtar som tusan till helgen. Ska bli skönt att bara vara hemma och chilla, Chilla degen som jag brukar säga nu för tiden haha! Vad tycker du om det Madde? MEN iallfall så är skolan skiiitseg och tråkig, fast det är väl ingen nyhet?!. Imorron åker jag hem för att på fredag blir det älvsjömässan. Är ju gymnasiegrejs där så våran skola har modevisning som jag MÅSTE se!:D så det blir nice. Louise ska gå så jag måste ju kolla p henne. HOn kommer bah "Aha workit!" ;D Nej nu är jag trött och hungrig. En halvtimme kvar tills middag äckel kasler. Åker till johan lite senare idag och det blir mys. Greys ikväll också :D Nej nu ska jag gå PUSS

Kommentarer
Postat av: anti chilladegen

jag känner inte dig! :p tihih<3

2008-11-12 @ 22:41:35
Postat av: anti chilladegen

jag känner inte dig! :p tihih<3

2008-11-12 @ 22:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0