Yes äntligen fredag!

Ja så var vi framme till veckans hjöjdpunkt, helg! YES!!
Vet inte varför men jag längtar mer och mer till helgerna nu, vill att veckorna ska gå jätte fort fram tills lov och sen sommarn! Usch vill ha värme. Fast lite mysigt är det nu när det är snö ute, men kallt.

Ja i veckan har det inte hängt något speciellt vad jag kommer ihåg. Gått i skolan och bara varit en helt vanlig vecka.
Har sytt klart min fina klänning har jag gjort faktist, kommer nog upp en bild så småning om! =)
Ihelgen ska jag Och Rimbo Louise hitta på något. Ska bli kul. Vi ska shoppa på lördag förmiddag sen på kvällen blir det nog lite party, förhoppningsvis.
Ja imorrn har jag inga planer men blir nog att ligga i soffan och kolla på idol!

Puss så länge =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0