Jag är dålig på det här med blogg!

Jag vill ha en egen dator, en bär bar attha på rummet. Varje gång jag behöver internet så måste man kuta in i skolan och sitta där och häcka.. Nej jag vill ha en egen dator, punkt slut.
Kanske ska önska mig det i 18år present. Visst det är ett halv år dit men so what. Lite kan man ju vänta..

Ja idag är det då fredag och jag har slutat. YES
Och nu börjar lovet. OHYES! det så efterlängtade lovet.. Jag är glad idag. För idag ska jag åka hem och bara mysa.
Jag ska mysa hela helgen och såklart shoppa och parta på lovet så det ser jag framemot!

Måste bara berätta att i onsdags hade vi kroki här i skolan och för alla er som inte vet vad det är så är det när man målar en nakenmodell..
Ja tro det eller ej men på våran bild lektion satt vi och målade en spritt språngande 56 tant i alla möjliga positioner.
Tur att hon inte särade på benen åt mitt håll,, (ja det var några som fick den synen)..
Nej men det var hur svårt somhelst och lite småroligt så där. Men hon verkade vara bekväm i sin sitts så.. ja..

Nej nu vill jag hem HEM HEM HEM!


Vet ni vad jag har köpt en ny plattång.. HUR BRA SOM HELST!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0