Plugghäst

Hejhej =)
Just nu sitter jag i skolan på deras dator och jag blir så trött på små skitungar som ska förstöra för adnra.Jo fördetär så här att NÅGON har fuckatup mellanslaget på den här datorn så att det knappt går att trycka på det så nu måste jag sitta och trycka jätte hårt.. haha det är faktist jobbigt!
 Idag är det måndag.. gillar inte måndagaar de är så sega, man är så trött efter helgen.
Just nu harjag tagit en pause från mitt pluggande.
En liten för lång pause, men äsch..
I helgen harjag baravarithos johan och tagit det lungt.Inget mer med det förutom att det var as mysigt..
Nej nu fick jag ångest för att jag har suttit härrättlänge så jagbör gå tillbaks nu.
Men vi kanske hörs.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0