Womanizer

Yepp den låten har jag fastnat på, jätte bra låt men man kan ju bara börjat på refrängen och hur kul är det att gå runt och sjunga Womanizer hundrafyrtiosju gånger. Nej man tröttnar rätt fort.

Ja vad har hänt idag då?
Ingenting faktiskt, vaknade upp hos Johan. Det finns inge störigare än någon som försöker mysa när man sover. Jag är faktist inte lika morgon pigg.. Så jag har faktist rätt i att bli grinig! Hah :P Jag var ju trött!
Men ajg åkte iallafall hem sen för han skulle jobba.
Men hemma hade jag super tråkigt så jag gick till mormor en sväng. Hon bakade bullar så efter 2 koppar kaffe och 4 bullar ^^ gick jag hem igen, eller snarare rullade haha nej men nästan.
Hemma hade jag också jätte tråkigt men iallafall så sitter jag hemma hos pappa nu.. tråkig dag jag vet. men nu sitter jag iallafall här och lyssnar på musik, och snart är det idol. Yey Kevin!
Slagertema :/ gillar det inte men vi får se hur det blir. Väntar spänt på hur han lill johan(och han är ju ändå bara ett år yngre än mig!) och lars kommer göra sina framträdanden. =)

Puss på er och här får ni en bild jag tog för x antal m inuter sen.
Första i mörkt hår =) ( Och ja på bilden ser det svart ut men det är det inte)
Det är fiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0