Blää

Hejhopp.. jag ogillar att blogga just nu det är segt och jag haringet o skriva om och jag orkar bara inte.. kanske kommer det igång sen eller inte men jag lär väl titta in lite då och då.. Typ..
Helgen har varit heltokej, gott med kräftor och sådant =) Och nu bor Johan i södertälje!<3 mysigt..

Ska snart ner till tvättisoch sen ska jag nog till gymmet en stund, ( det är faktist sant).

jag vet inte hur jag mår just nu. vissa studer är jag toppen glad andra dagar blir jag ledsen för mista lilla grej.
Det är jobbigt... Vet ine om jag borde testa att bo hemma en stund, känns som om jag vill det men ändå inte.. Eller jag vetinte. Nej hemma vlll ja nog inte bo men vill jag bohär?
BLÄÄÄ är allt jag har o säga just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0