Du är det bästa jag vet

hejhopp
 Nu sitter jag här i sängen med johans dator och har det sååå mysigt, tyväär utan johan...
Nnu i helgen (fr tors) har jag varit hos mamma och eftersom vår dator är på lagning så har jag inte kunnat blogga.. Vet inte om jag hade uppdaterat ändå men det känns alltid bra att kunna skylla på något,
Idag blir det slappdag, ska äta tacos och kolla på bridget jones 2 som kommer på tv ikväll.
Hur har helgen annars sett ut ?
fredags var jag med Marre och hittade på lite bus, och i lördags var jag i skärholmen och fyndade en niceig klänning till välkommstfesten för bara 100kr, tjusig. sen så åkte jag hit igår... =)
nej nu ska jag nog ta och börja göra iordning mig för att åka hemmåt.

p.s imorron ska jag klippa mig... kl 8 på morgonen.. ds


Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0