Ledig igen =)

Godmorgon ;)
Vaknade upp här hos Johan nyss, skööönt!
Idag är jag ledig igen. mijaouuu..

I fredags var jag ju på en fest som min lådsas syrra Amanda hade. var inte så kul ioch med att jag inte kände någon så jag satt mest vid pappa och pratade.
Men i lördags var jag med gammla brudgänget och det vaar skiitkul. drack lite vin och pratade osv. Vid drog faktist ut också men 2 av 6 mådde inte alls bra så vi drog hem igen.
Och sen igår åkte jag hit och nu ligger jag här i sägen. =)

Imrron har vi något som heter välkomstfest i vår skola.
Vi äter 3 rätters middag och sen blir det dans.
och vi ska busa lite och göra något man absolut inte får göra ;) tihi
Men jag hoppas på  mycket roligt.
Kommer nog ha kameran i hand hela kvällen, förhoppningsvis.
Nej nu ska jag snart börja göra ordning mig eller något.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0