Megatrött

Hejhej!
Usch vad jag är trött och när jag blir trött så blir jag ledsen och tänker på allt dåligt som finns.. Och då blir jag ännu ledsnare.. Blää
Har iallfall haft en mega dunder bra helg.
var hos elin hela helgen, vi var ungefär 16 st från vacksta där.
 Fest i fredags som blev hur lyckad som helst tycker jag.
Sen i går så hade vi film dag och typ bara slöade och idag har vi varit i stan ett tag.
haha en kort resume för jag orkar inte skrivva allt vad som hände och sådant, vem vill läsa det egentligen?
Jag hade en hel nice kväll iallfall och hoppas att jag får några bilder snart. Tog inga med min kamer.. Menmen..
Nu ska jag iallfall äta avokado och kanske koll apå hål i väggen.
Har hört att Modebloggare elinkling ska vara med =) kul.
Hoppas det är någon bra långfilm också för då har jag något och göra.
slipper sitta här och tjura..
Nej imorron börjar jag halv 1 men ska ändå åka till skolan vid 8 för jag måste plugga engelska.. Suck..
Men vi hörs

Pusspuss

Roadkilled

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0