Shopping

Idag har jag shoppat =) Inget o vanligt eftersom jag älskar att shoppa =)
Men idag var det verkligen riktig shopping för jag hittade massor av saker.
Bla. En jacka, En tröja, strympbyxor, knä strumpor och öhhh sen kommer jag inte ihåg men det var typ det =) En jätte fin sjal också ja!
Sen försökte jag att vara med på aerobicen idag men det gick inte för jag va nära på att få vääärldens hostattak och nu har jag jätte ont  i halsen...
Imorrn har jag engelska inlämning och jag är faktist inte klar ännu men som tur är har vi lektionen på oss.
Snart är det kvällsfika

Igår kväll kom Johan ut hit och sov här, bästa överraskningen och super mysigt <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0