Jag-har-tråkigt-grej

Brukar du komma i tid: till skolan Nej till annat ja =)
Vad hade du i din mun senast: Tunnbrödrulle
När mår du bra: När jag är på vacksta
När blev du fotad senast: KOmme rinte ihåg
Hur känner du dig nu: Trött och pirrig
Kan du laga mat: HAH nej, skulle göra köttfärs igår, kunde jag det neej, fick ringa Mammsen
Vad pluggar du: Textil design
Vad tycker du om fötter: inge speciellt
Är du smart: Inte speciellt
Vad har du på dig: Mjuckisar, linne och tröja
Är du aktiv i skolan: Nee inte just nu (A) men det kommer!
Vad saknar du: Någon att pussa på just nu
När och varför grät du senast: Det har jag förträngt
Var det pinsamt att svara på det: Nej,
Hade du en bra kväll igår: Sådär, hade rätt tråkigt
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe med mjölk
Vad ska du göra i sommar: Förhoppningvis jobba och shoppa =)
Är du nöjd med ditt liv: nee jag vet inte
Vad vill du jobba som: Typ stylist eller någotsåntdär tror jag.
Har du tråkigt just nu: Nee ska koolla på KYLE nu när jag är klar med det här :D
Vad gör livet värt att leva: Nära o Kära
Vad i livet ångrar du: Finns en lista
Är du musikalisk: Nee inte jätte
Vad lyssnar du på för musik: Allt! Men det är viktigt att det har en bra text
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nee jag vet inte
Är du bortskämd: Inte alls
Är du trött: En aning
Vad gör du imorgon: Har en superduper trevlig sista dag i sverige med Enni

Din första
Operation: Aldrig opererat mig
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Karolin O =)
Första priset: Talang jakten i malmsjö
Första sporten du började på: Sportar inte:P
Första husdjuret:  IloveStampe
Första semestern utomlands: Thiland
Första konserten: det kommer jag inte ihåg
Första kärleken: Sebbe :D

Favoriter:

Filmer: HAr inge favvorit tror jag
Tvprogram: Kyle,gossipgirl, ontreehill, oc, sexntcity, 2ochenhalvmän, vänner, GREYSANATOMY. Tror det var alla =)
Musik: Många olika
Drink: Mjölk
Kroppsdel (på kille): Bröst o armar
Plagg: Klänning
Skola: Vackstanäsgymnasiet
Bok: Twilight serierna o hp 8-) riktig nörd

Just nu:

Äter du: Glass
Dricker du: Mjölk
Ska du: Titta på KYle
Lyssnar du på: Nick piatera
Väntar du : Att få åka till London
Tittar du på: Dataskärmen


Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Läppar
Kramar eller kyssar: Kyssar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: snygga armar
Busig eller lydig: En blandning ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0