Losing my mind. Wish somebody would tell me I'm fine

Idag har jag haft en jätte mysig kväll! Var på bio med Patrik, vi såg 17 again. Den var bra och jätterolig!
Har haft gäster här hemma idag också. Mormor och mina 2 morbröder var här och firade Johanna, så vi fikade lite och pratade.

Imorron kommer Emma, Adam och Pyret hit och fikar sen blir det hem till Pappa och firande där.
Sen vacksta.

Jag vill inte. Jag vill inte åka till vacksta. Jag trivs så bra här hemma. Jag vill inte ha skola. jag vill inte tillbaka.
Jag vill ha sommarlov.  Jag vill vara 18.
Jag vill ligga och kura ihop mig till en lite boll i min säng i en evighet. Tills jag är redo igen. Redo att ta tag i mitt liv.
För jag orkar inte nu. Jag orkar ingenting. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0