Mysdag

IDag har jag somsagt varit på ikea och shoppat lite:) hittade jätte bra saker! Bla, en vit hylla och en spegel:) men också lite små saker så jag har städat mitt rum idag och förhoppningsvis kommer allt upp imrron :)

Sen har jag också varit istan med brudarna =)
Lollis, lillan sandra sandra och jag, tyväär kunde inte marre med och inte linnea heller, Hoppas vi blir alla någongång.
Snodde en bild från Lillan:D (A) busig


LIllan tar då kortet :)

Pusspå er nu blir det film!
Imrron ska jag spänna min tandställning :S

Kommentarer
Postat av: Lillan

Bättre fotograf får man ju leta efter! ;d

Hoppas det gick bra hos tandis!

<3

2009-04-14 @ 23:23:11
URL: http://vonguldpihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0