PartyAnimal

Jaa nu när man är rätt så frisk så tänkte man ju ta sig i kragen oich gå sistadan i skolan men neej jag kundeinte sova så jag somna vid 3?!!?!!!
Och vem orkar gå till skolan då, joo jag!
 Men nej det ville inte GUD!!  När jag hade varit uppe för att fira Johanna (syster fyller 20) Då får man ju kramp i hela magen av jävla mensvärk! Så då var man tvungen att gå och lägga sig i sängen och kura ihop sig till en liten boll och tycka synd om sig själv.

Men nu sitter jag här iallfall, fortfarande trött men med en koppkaffe i handen. Och lite mindre ontimagen. TUR DET!
Jag SKA ha kul ikväll!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag vaknade inte alls lika sjuk idag! :D Hoppas jag är friskare imorgon :D

2009-04-17 @ 13:55:13
URL: http://patry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0