Snart TISDAG

Ja nu är det läge med helg, Ja och imororn är det då fredag =)
Men jag längtar int ejätte mycket till helgen för tro det eller ej så vill jag att helgen ska vara över och att det ska vara TISDAG!
Dör då mina vänner far jag iväg till London med Enni, men det tror jag att jag har nämnt ex antal gånger tidigare.
Nu har jag precis gjort klart en uppgift i naturkunskap så nu har jag bara 99 saker kvar att göra. Otroligt skänt, hah!
Idag har varit en jätte bra dag, och jag är på bra humör.
Har gott fort på praktiken och jag har fått göra rätt roliga grejer, och då menar jag att jag inte har fått vara i källaren utan vi skänhet och det luktade så gott och var så ljust hela dagen så då blev jag pigg och solen sken in =)
Underbart!
Nej nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske fortsätta sy på min klänning som inte ska vara en klänning längre utan en kjol :D hah!
Eller kanske bada lite jacizzi? Hmmm orkar jag det ;p?
We'll see.

aja ett liv ska jag iallfall skaffa mig nu :D hah inte bara sitta här

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0