Trött som fan

Godmorgon!
Idag har jag sovit länge, fast är fortfarande jätte trött.
Sov ingenting i går natt eftersom jag åkte hem då så jag var uppe ca 40 timmar!
Var hos Mickan igår för hon fyllde 18 i måndags. Det var jätte trevligt o kul. Synd bara att jag var otaggad och trött så jag stack redan hem till min underbara säng vid 11. Men det behövdes kan jag säga.

London var as nice! Drog på mig en hosta dan innan jag åkte så den sitter ju i men oj vad kul vi har haft det =)
Gjort allt möjligt.
Shoppat, gått i en park, kollat på big ben och lonodn eye, vart på madam tussaud och kollat på de där människorna med långa svarta hattar på huvudet. Och ännu mer shopping såklart =)

Vi bodde i samma rum som 2 australienare, dom var skit roliga och vi hängede lite med dom.

Och klart jag kommer åka dit igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0