Vad erbjuder lördagskvällen?

Ja det kan man ju undra, mina planer sprack. Eller jag antar det eftersom jag sitter här och inte har hört ett knyst än.
SÅÅÅ vad gör man nu? Vill jag sitta hemma? ÖHH neej..
Såå ska väl leta uppnågon som vill leka och ha kul snart =)

Och vet ni vad?
Jag såg min dröm kille igår, mjaaa vad ledsen jag blev.. Han var verkligen en snygging. Eller nej fast ändå joo. Han var inte en vanlig snygging utan mintyp av snygging lite rockig lite halv sunkig haha lite trashig missförstå mig inte. hah han var fräsh men utstrålade ändå lite så. Åhh varför hoppade han på samma tåg som mig och hoppade av i tumba också! Kommer inte kunna slita tankarna på ett tag...
Han var säkert typ 23 också. aja, nu ska jag fixa mig lite och drömma vidare.

PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0