VÅR?!

Idag var det sista dagen på praktiken! Var både skönt och lite tråkigt, har haft det bra där, speciellt de 2 sista dagarna, då var det faktist roligt!
Men AS USUAL så sitter jag här hemma framför datorn en fredag, Sorligt. Blir ledsen av det.
Men vad ska jag annars göra?
Orka sitta i soffan med Mamma och Hia,, nej verkligen inte.. Suicide
Nej men jag är trött på deras babbel.. 
Det ända som känns riktigt bra nu är att imorron KOMMER det vara SOL och sen är det snart TISDAG.
Otroligt hur jag längtar bort här ifrån just nu.
Det kommer göra mig gott, ohfyfan! Bläää längtar...





Palla vänner











It's like chasing the very last train
When we both know it's too late.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag satt fan också hemma den dagen

Palla vänner ibland alltså

När jag var 18 var jag jävligt ensam

2009-04-06 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0