You can have me for a day but baby take me for a weekend

Nu sitter jag fast här framför datorn när jag egentligen borde packa klart, men orkar jag det ?
Näää kvällen är ung så det gör jag senare.
Idag har ja ginte gjort mycket alls, tjockat mig och ätit massa onyttigt.. Måste sluta med det, men kan jag det? Nej..
Hah aja, idag har jag legat framför tv och degat har små packat liteoch sen kollat på en film med mamma.
Ska snart kolla på ett avsnitt av Kyle xy igen sen ska jag nog ta mig i kragen och packa klart.

Jag fick nyss ett ryck att jag borde klippa mitt hår kort och färga det i någon crasy färg typ mörk lila.
Tro inte att jag inte skulle våga, lätt! men sen kanske det inte är någon kul grej att göra.
Hah jag kommer ångra mig efter bara någon vecka och gå och ojja mig över det. Hah
Kanske en annan gång:P Men jag ska absolut göra det någongång iallafall!!!
Sen funtar jag på en tatuering, skulle vilja ha puss skrivet någonstans hah tycker det är ett så sött ord men jag vet inte vart, eller är ordet Puss fult?? Hiss eller DISS?!?!? =)


Har jag precis skrivit klart min lista på bra shopping ställen i London och typ platser vi måste åka till =)

Men nu går jag. Vi kanske hörs lite senare =)

PUZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0