You can't play on broken strings

Hejpåer!
Nu är jag lite mer vaken, hah var jätte trött förut men det är jag inte längre. Eller lite. Hah bra att vända dygnet nu när skolan snart börjar?
Ja fast jag är ledig på tisdag för jag ska spänna min tandställning då, hah YEY! not.
Kommer ha ont har jag hört... Menmen.
Idag har jag inte gjort mycket alls suttit vid datorn och kollat på massor av film. borde städa mitt rum men det orkar jag inte.
Imorron ska jag till ikea med Mamma och hennes kompis, Ska få lite grejer i  tidig födelsedagspresent som jag är i desperat behöv av. Alla grejer ligger på golvet för att jag inte har någon byrå så det ska in skaffas och sen en spegel, kanske någon skrivbords lampa?
Men det ska bli kul, med lite nya grejer.
Efter Ikea blir det stan med brudarna, vet inte vilka än med det blir mysigt och fika lite =)

Blir nog lite kort på vad jag har köpt i london imorron förhoppningsvis!

Nej nu ska jag se på twilight för jag saknar min man, han är ju och spelar in 2an så vi har inte hunnit ses på ett tag. Jobbigt det där, men vad gör man inte för han ?!? ;)<3

Pussogodnatt gobitar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0