Dålig uppdatering

japp det är det var det är, men det skiter jag i. Jag skriver när jag orkar.
Fredagkvällen blev nice ett tag iallfall. Tills jag nog fick i mig liiiitee förmycket. Och vaatten hjälpte ju inte heller!
Men tar igen nästa gång ;) Och igår var hur trevligt som helst, var trött dock men det gjorde inte så mycket han sova en timme på dagen innan alla kom. Hade Kräftskiva här eller det var Åsas släkt. De har det varje år och på senaste tiden har det väl blivit här, nog störst. Så det blev mycket kräftor och räkor och all möjligt och lite kubb och på slutet en film.
Nu ska jag nog snart gå och göra iordningen mig, ska ju till vacksta ikväll. Är inte sugen..

vi kanske hörs i veckan eller något, får see.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0