Dödstrött

Jag är superduper trött just nu, har inte sovit så mycket!
Hade superkul igår , vi satt i någon park och mös, träffade maxen som var rakad men JÄTTE orangehårig ;D sötnos.
Efter det så åkte vi ta laroy var en del drag där. Lina blev rätt onyckter, hon kommer inte ihåg början när vi kom till laroy. Blev en del skratt då också när hon snackade om helt random saker. hah ojoj!:)
Nu sitter jag här och har precis ätit pannkakor, har lite ont i tänderna men inte så farligt. Har ju fått nedertandställningen nu så nu är jag en riktig braceface!
Det jobbigaste just nu är att jag har 2 limmklumpar på topparna av baktänderna så jag kan inte bita ihop..!  hah bra förklaringen ;D aja ikväll ska jag inte göra någonting alls, bara softa.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0