Fläskokisse

Hejhej hej, jaag sitter och pluggar sten hårt just nu, det går skit bra!
nej nu ljög jag det går skit, hittar ingenting och fattar noll. Men jag försöker iallfall.
Det här med Historia är nog inte riktigt min grej.. Hur f ska jag veta varför geometrin utvecklades under högkulturerna....
aja jag är duktig nu som försöker iallfall istället för att gå och lägga mig som lockar lite mer.

Idag ska jag åka hem för att sova, ska in till stan imorron och kolla lite och då orkar jag inte ha min väska med mig så det blir en sväng hem.
Imorron slutar jag 12, häärligt! Har bara bild i 3 timmar, feeeett sköönt. ska bara sitta och hålla på lite med lera ;D
Vad händer i helgen då? 
Party såklart! Min kära vän Karro fyller 18 så det blir en vild lördagskväll, karro är crazy så det ska bli skitkul! vet inte om jag ska ut någonting eller så. Kanske ska på bio på söndag men vi får se. Jag är alltid tagggad så säg till och du är sugen på party i stan =)

nej nu ska jag väl återgå till min älskade historia
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0