Mami got an ass like a donkey

Jaa nu är jag hemma!
Eller okej jag erkänner har varit det i ca en halvtimme men jaja.
Jag har då varit inne i stan med Elin och hennes kompis Jenny, fikade lite.
Precis när vi gick in på vårat fik vi var på så började det spöregna och efter det blixtra så vi hade tur, vi satt där ett tag och sen så stack vi vidare till Elin som bor i tyresö och sen till en lite chillfest ute i någonskog där de grillade och hade satt upp party tält, det var nice faktist. Roligt folk =) Var inte där så länge kom väl vid 8 och jag drog vid 11. Ville hinna med tåget hem. Och nu är jag då hemma, och as hungrig. Har bara ätit två mackor och ett wienebröd. Vet inte riktigt om jag orkar fixa något...
Imorron iallafall så har jag blivit bjuden till en fest, Jenny och Fias 18 fest.
Det är två kompisar till Elin men jag har träffat båda förut. Så det ska bli najs.
Ska äta i stan först och sedan på bio. SEN blir det partyy!
Ska försöka klämma ner mig i min syrras klänning, en 36 dock så tror inte mina tuttar får plats. Men man måste ju försöka!!!
Nu ska jag nog leta lite i skafferiet och tiitta på ett Parishilton avsnitt sen ska jag sova.
Puss på er sötnosar






Kommentarer
Postat av: Elin

Tjo bruden



fan va gött att du lagt upp lite bilder. Me din über-kamera är det ju nästan pinsamt att lägga upp mina tagna med mobilen... ;)



tack för ditt sällis igår o idag. Hur härligt som helst! ses i övermorn...



Jättepussar <3

2009-08-15 @ 21:57:09
URL: http://lifeisacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0