Mjaou

Hej =)
Nu är jag hemma!
Eller egentligen kom jag hem igår men va så trött så jag somna tidigt, och idag har jag busat runt i stan hela dagen och kvällen. Kom hem precis. Ska snart sova tror jag. Ska upp tidigt för att åka till stranden med Mammsen.

Iallfall så hade jag det nice i skärgården, fick lite färg men inte så mycket. Det var mest att chilla och spela kort...
Fick fyrtal en gång och färgstege också! ;D
Fanns många äckliga paddor där. Hatar Paddor! Värsta jag vet. Skriker varje gång jag ser en.
Man går där och plötsligt börjar en sten eller något röra på sig. Blää.
Skrek också när jag hittade en tvestjärt i min säng. Ursch!

Idag har jag som sagt vart i stan och shoppat lite, blev lite underkläder och hårfärg =)
Sen har jag varit hemma hos Lina som just nu bor i stockholm för hon jobbar på grönan och där var Ankan också =)
Det var nice att träffa dom, har inte setts på läänge.
Vi var nere på stan och fikade och lallade. Träffade Hayen också!
Det var nice.

Nej nu ska jag nog sova, hoppas jag inte vaknar igen av att jag gråter.
Drömde att min pappa dog :( Hemskt!

PussPuss

Bilder kommer nog imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0