Partyonsdag

Yes nu är sminket på så nu fattas bara party frisyren och party outfitten sen blir det utgång!
Har precis ätit en god frukost/lunch/middag, hah duktig jag är som har ätit så bra idag.. not
Därför fick det b li en stooor potion fast jag orkade ändå inte allt.
Idag har jag solat lite på balkongen och sen har jag bara segat, typ suttit här vi ddator. Och ack vad dålig jag har varit som inte ens tänkt tanken på att skriva ett litet inlägg tidigare än nu. Oh jag harinte heller lagt upp nå bilder!?!
Det tänker jag inte göra nu heller och jag tänker inte heller säga att jag göör detimorron för det kanske jag inte gör ändå, så vi väntar å ser.
Imorron ska jag till tandläääkaren också, wiie för tandställning i underkäken! Eller nått!

Nej nu måste jag skynda mig lite ska åka om en och en halv timme!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0