Silly

Hejhej!
Mjaa det går inte bra för mig att plugga.. Jag är dåligt. Har suttit här ett tag nu och inte gjort ett skit. Försöker mig på mitt projekt arbete. Går inte. hah, men jag måste. Vill ju komma någon vart!
Har varit en rätt chill start på den här veckan tycker jag, inte speciellet mycket läxor och jag har fett chilla lektioner. Fast kanske bara är så i början. Har haft foto idag, satt bara och degade i 3timmar. Ritade en giraff, en flodhäst och en orm. Sen har jag börjat på min klänning i design, det gick väl bra. Hann rätt långt får se hur den blir bra.. Kommer nog aldrig gå med den på älvsjömässan iallfall.
jaja nu ska jag kolla runt på internet till min underklädes kollektion.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0