So you fed me shit to digest

Tihi nu sitter jag här och nördar =)
Idag har jag då varit vid stranden, fått en del färg faktist =) Färgat håret har jag också men det visar jag imorron eller något för nu är det blött och sitter här i två flätor. Jag tror det blev bra =) Det är inte svart iallfall men mörkt, som jag vill ha det. Efter stranden så åkte jag till Farmor och farfar, hade glömt att jag skulle dit för farfar fyllde ju år men pappa ringde som tur mig.
Tänkte iallfall lägga upp en del bilder nu. Fast gör nog ett eget inlägg för Skärgårdsbilderna för jag har lite andra som är lite gammla som jag har tagit och tänkte lägga upp =)

Imorron ska jag chilla här hemma på balkongen sen blir det att åka till slussen till Lina för att föra och sen krogen. Vi ska till något ställe som heter F12. Ingenaning om vad det är för ställe så vi får väl se. Kul att testa något nytt.
Åhh jag fick 500 spänn av min farmor idag också så nu blir det kanske ett par nya jeans. Hoppas jag. De jag har är för små :( Hemskt... Hatar det.

Titta och njut!








1.Minhårfärg =)
2.Ozzy busar
3.Det jag har i min väska!
4. Var ju hos min Pappa för inte så länge sen och då träffade jag Frassemannen
5. Omringad av åkrar såklart!
6. Jag idag när jag skulle till Farfar. Byebye målarfärg!

Kyss min rööööv för jag orkar inte mer nu, hah jag fixar de andra imorron!
Puss och sov gooott och hoppas att ingen har jobbiga sömnproblem som jag!
Det är en till  sak som jag hatar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0