Sometimes life isnt easy

Hejhejhej
Idag har jag haft ännu en chill dag, skönt men börjar dock tröttna en aning. Okej en aning kanske är en underdrifft för snart dör jag :) Men såtur då att jag har en vän som vill träffa mig inne istan imorron.
Ja så kl 3 åker jag in till stan för att sitta p något mysigt fik och snacka skit med Enni.
Det blir nice, ska försöka få tag i Elin så jag får träffa henne också, kanske ta en fika?
Och Maria kanske kommer till mig på Torsdag.
Hah från att jag hade tomt hela veckan så har jag lite bokat nu. PÅ onsdag blir det lite shopping, ska försöka hitta ett par nya jeans.:P Jag får ångest när jag tänker på det för det påminner mig bara om att alla andra jeans jag har är för små...
bläbläbläblä. Men om jag har hittar ett par riktigt snygga så blir jag jättejätteglad! Men vi får see.
jaja vad jag ska göra nu har jag ingen aning om....
PUSS iallafall

Gotlaaandbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0