Suug

Jag har tråkigt, blää!
Har haft det hela helgen nu, finns inget att göra.
Har inga pengar kvar heller så det är köört den här veckan! Hanna har bjudit mig till Eskilstuna men det kommr jag inte ha råd med :( men som tur är så är det ju inte långt kvar till skolan börjar då vi ses igen.
ska bli kul att flytta in igen, men allt med skolan åh nej....
Har inte ens börjaat på mitt projektarbete som jag har lovat. Eller lovat och lovat det är ju mig själv jag har sagt det till.
Har inte ens skaffat ett anteckning/teckningsblock. Kollektionen har ja ginte heller börjat med. usch dålig jag är.
aja ska snart ner till Tumba för att träffa mamma och hyra film.. Kommer bli en segdeg dag idag.^^
Jag kommer döö´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0