Take of that poke dot bikini, giiiiiirl!

GOOODMORGON!
Nej jag har faktist varit vaken i 2 timmar, jaa jag har sovit till halv2 men det var länge sen så jag behövde det.
Det var hur skönt somhelst =)
Jag och syster håller på att laga lite mat. Jag väkte henne nyss hah vi sover alltid länge =) Båda två.
Ikväll blir det då lite party, är ju 80tals tema och jag har ingenaning om vad jag ska ha på mig?!?!. Vi får see helt enkelt.:P

Eftersom det inte blev något party För mig och Mickan igår så blir det röj idag =) Eller hur;D?

Har enlåt här som jag tycker att ni alla partysugna ska tagga till, själv går jag och nynnar på den konstant =)
Nähe det går inte att lägga in youtube klipp just nu... tyypiskt!
Men sök iallfall på Sexy bitch på youtube så kommer den upp.
den ska jag lyssna på nu =)

Tänkte också lägger upp lite bilder på när jag var ute med Lina och ankan från i sommras!




1. Ankan och jag vid bussen
2. Lina och Ankan i parken där vi började ;D
3.Alla tre
4. Sen kom maxen förbi på besök!

NU ska jag äta lite, tihi syrran har gjort mat :)

PUss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0