All these things I hate

Brukar du komma i tid: Inte till skolan
Vad hade du i din mun senast: kuk
När mår du bra: När jag är med mina vänner
När blev du fotad senast: Pappa fotade mig idag när vi åt
Hur känner du dig nu: Trött och glad
Kan du laga mat: Nee inte speciellt mycket
Vad pluggar du: Textil design
Vad tycker du om fötter: inge speciellt
Är du smart: Inte speciellt
Vad har du på dig: Leggings, linne, tröja och underkläder såklart!
Är du aktiv i skolan: Det är ju sommarlov ffs! fast börjar ju snart..
Vad saknar du: Louise Sandra och Lillan
När och varför grät du senast: När jag drömde att min pappa dog nu iveckan någon kväll
Var det pinsamt att svara på det: Nej,
Hade du en bra kväll igår: Mja, var bara hemma
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk
Vad ska du göra i sommar: Sommarärslutnu:(
Är du nöjd med ditt liv: har inge vettit svar
Vad vill du jobba som: Typ stylist eller någotsåntdär tror jag.
Har du tråkigt just nu: jaklart jag här, jag svarar ju på det här pissfrågorna:P
Vad gör livet värt att leva: Nära o Kära
Vad i livet ångrar du: Finns en lista
Är du musikalisk: Nee inte jätte
Vad lyssnar du på för musik: Allt! Men det är viktigt att det har en bra text
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nee jag vet inte
Är du bortskämd: Inte alls
Är du trött: En aning
Vad gör du imorgon: Solar och bada och kanske gör något kul på kvällen förhoppningsvis

Din första
Operation:
Aldrig opererat mig
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Karolin O =)
Första priset: Talang jakten i malmsjö
Första sporten du började på: Sportar inte:P
Första husdjuret:  IloveStampe
Första semestern utomlands: Thailand
Första konserten: det kommer jag inte ihåg
Första kärleken: Sebbe :D

Favoriter:
Filmer:
HAr inge favvorit tror jag
Tvprogram: Kyle,gossipgirl, ontreehill, oc, sexntcity, 2ochenhalvmän, vänner, GREYSANATOMY. Tror det var alla =)
Musik: Många olika
Drink: Mjölk
Kroppsdel (på kille): Bröst o armar, ögon, läppapr, frisyr (A) alltså någo av det!
Plagg: Klänning
Skola: Vackstanäsgymnasiet
Bok: Twilight serierna

Just nu:
Äter du: 
Ingeting
Dricker du: Colaaa
Ska du: Sova
Lyssnar du på: blandat
Väntar du på: Åh inge speciellt faktiskt, kanske att få flytta till vacksta igen
Tittar du på: Dataskärmen


Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon:
 Läppar
Kramar eller kyssar: Kyssar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: snygga armar
Busig eller lydig: En blandning ;D


Dagens
Dagens låt: Älskling jag är hemma nu - Snook
Dagens frisyr: Rufsigt
Dagens smink: Puder, rouge, mascara och kajal
Dagens händelse: Äta kräftor
Dagens planer: Sova snart
Dagens vill: Ha sovsällskap
Dagens drog: Ipren
Dagens tråkigaste: Att ha tråkigt!
Dagens finaste: Tihi börjar på R
Dagens köp: Coca cola
Dagens mat: skagenrörsmacka och kräftor
Dagens mående: Glad o trött

Nu går jag nog och sover
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0