You became what you hate or you hate what you become

NU sitter jag här framför datorn ;) Såklart!
Idag  har jag sovit jätte länge, vaknade kl 2. Var trött så jag tyckte jag var värd att sova lääänge.
Kollade på tv och sen drog jag till benne och käkade pizza med Sandra (som precis kommit hem från alanya) sandra och linnea. Det var mysigt. Fick jätte läckra rosa cigg och ett armband, men som också var från Lillan och Lollo. Men det kunde inte komma idag. Just nu sitter jag här bland röran i mitt rum. Håller på att packa ihop hela rummet för nu flyttar jag ju tillbaks till skolan igen. Både kul och tråkigt. Känner inte för skola direkt. Menmen är ju bara ett år kvar. Tänkte nog kolla på parishilton och sedan sova tror jag.
Ses kanske imorron eller så.
Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0