And now I Love to se you weeping

Det gick bra idag att jobba, gick fort och var lagom med folk. Och Kassan gick jätte bra!
Nu sitter jag här och myser vid datorn. har precis målat naglarna och alldeles strax ska jag sova.
Imorron blir det upp tidigt har nämligen tid på Make up store och ska köpa lite små plock till kvällen också, strumpbyxor och ögonfransar och en helt ny kropp tänkte jag, Vad gör man inte inför nyår liksom?
Tycker egentligen att nyår är överskattat, det blir nästan aldrig lyckat! Men hoppas på det iår dock. Jag är taggad =)

Så morgondagensschema är då

Upp 10 för att vara i skärholmen 12
Köpa alla små grejer
Hemma hos lollo SENAST 3
chilla där,VAD SKA MAN HA PÅ SIG?
Sen hem till Lillan SENAST kl 5
Äta Snacka Skit Röka Kröka Pöka
sen kl 22 drar vi vidare till partyt som typ ligger i vårsta?!?
Sen hem till Lillan någon gång vid 4/5 låter väl bra?

Det blir fett nice, dock kommer det vara FREEZING ute.. Jag fryser nu bara jag tänker på dig.
Egentligen skulle jag vilja ha en såndär gullig overal man hade på sig när man var lite helst lila och rosa (det hade jag när jag var liten) men tror intea tt det är någon bra idee.
Nej nu ska jag sleepa.

Slemmiga pussar på er allihopa
Vi hoppas på en bloggning imorron annars gott nytt år på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0