Denna svininfluensaspruta

Ja jag tog då den i Måndags, har inte haft speciellt ont i armen och ingen feber heller men andra konstiga saker har jag fått. Jag har haft ont i ryggen, jag har haft ont i öronen och jag har haft försämrad syn. Och på allt det har jag varit så jävla trött så jag tror ajg måste ha legat ikoma idag på dagen för jag sov från kl 10 ( jag märkte att jag inte kunde överleva lektionen och gick och la mig istället, en bra sak med att bo här på skolan) och sen sov jag ända till kl 14 då jag gick till cafeterian sen gick jag upp och la mig i en timme till. vaknade en gång under dan av att Louise kom in och la sig skavfötter med mig. Annarssomsagt låg jag i koma.
Men nu känns det faktist lite bättre men jag hoppas på en god sömn ikväll ävenfall jag sov hela dan..

Imorron blir det sacomässan, ska bli intressant!Sen fyller ju en viss Babe år imorgon också =)
Massa kyssar till henne som har åkt hem ikväll, men som tur är så får jag hträffa henne hela dan imorron och på fredag och även hela lördagen då det blir en jävla niceig utgång! Men då för både henne och Alice som fyller år på lördagen =)
Nej nu ska jag till matsalen för att äta kvällsfika
Klöös på er läckerbitar

Var ju tvungen att lägga upp en bild på Elinbabe ifall att jag glömmer imorron :D
<3

Kommentarer
Postat av: Patrik

Snart kommer du förvandlas till en GRIS!

2009-12-02 @ 21:46:41
URL: http://whitey.blogg.se/
Postat av: sulan

jag tror bestämt att det är jag som tagit bilden? :D

2009-12-08 @ 16:51:02
URL: http://sulann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0