He took my heart I think he took my soul

Hej Sweets!
Snacka om att man är trött.. Kom hem 7 i morse och somnade inte fören kl 8 för jag och Louise låg och prata skit. Sen var det upp kl 11 för att ta bussen hem och sen har jag inte kunna somna. Gick och ja mig när jag kom hem vilket var runt halv 1 men jag kunde verkligen inte sova! Så nu sitter jag här och är super trött! Ont i Tummen har jag också för det hände en liten vurpa för Sandra i trappan men som tur var gick det bra!
Vi var på grodan hela kvällen ända tills dom stängde och hade faktist jävligt roligt! Vi dansa verkligen fötterna av oss. Har så jälva ont! ;D Men det var det värt!

Iallfall så sitter jag och håller på lite med min nya fina lila jätte söta underbara ipod som jag fick av min ännu underbarare Syster i julklapp! Så nu blir det att ladda in lite mysigmusik iden.
Kanske ska berötta lite mer vad jag fick! Jag fick allt jag önskade mig! Hur bra föräldrar har jag inte? Dom är bäst! Jag fick en Externhårdisk (Rosa), ipoden, en volyum master, make up store presentkort, pengar och massa nödvändiga "smågrejer". jag älskar julen den är så mysig, för bäst av allt på julen är ju familjen och jag hr så mysig familj!

Nej nu blir det knarkamusik!
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0