Hey Beautiful!

Gooodmorgon! Härligdag igår, det var awesome. Först första jobbdagen i hela mitt liv och det gick galant! Är bäst på kassan. :) Sen blir det ju party fick sjukts hem kl 3 sen slocknade man så skönt!!
IDag blir det nog en chilldag! Är lite sugen på bio, vad säg som att se Avatar?
Aja nu tänkte jag dela med mig av en såndär lista som ingen orkar läsa men dom är roliga och göra!


Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag fick umgås med alla mina fina vänner
Vad gjorde du kl 08 imorse: det var säkert då  jag var tvungen att slänga ut katten ur rummet för han höll på att stöka och leka osm en galning!
Vad gjorde du för 15 min sedan: tvättade av mig sminket från igår ;P
Det sista du sa högt: Tack
Det senaste någon sa till dig: En ansiktskräm va
Vad har du druckit idag: Lite grejer igår om man räknar med efter 12 men annars mjölk nu när jag vaknade
Vad var det senaste du åt:Choklad
Vad var det senaste du köpte: Cigg och comviqkompis
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun? och hos pappa blå =)
Vad är det för väder hos dig nu: Snösnösnö så långt ögat når!!
Godaste glassmaken: Hmm.. LAKRITS
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Sover du tungt: Jag vaknar lätt
Drömmer du mardrömmar: Aldrig
Trivs du med ditt jobb: Ja ensålänge hah
Favoritklädsel: rockiga/snygga leggings med en snygg tunika eller något till!
Favoritlåt just nu: Something in your mouth-Nickelback
Vad ser du om du tittar till höger: hmm en dör och glas väg och på andra sidan det köksbordet
Vad gör dig glad just nu: Nästan vadsomhelst =) Är glad av mig nu förtiden!!
Vad ska du göra härnäst:
Äta frukost/Lunch
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Glad och myssugen ska snart kolla lite heroes
Favoritgodis: Förssvårt!
Kläder just nu: Trosor och en tröja
Sommarplaner: Dont know!
Hur många kuddar sover du med: En och den ska vara plattare en plattast!
Spelar du något instrument: Ne :( Men jag vill kunna gitarr och piano
Morgon eller nattmänniska: Natt!
Vad är viktigast för dig: Mina underbara vänner jag har de nya och de jag alltid har haft vid mig!!! Och familjen såklart!!
Är du kittlig: Nepp:) Och att kittla någon är det bästa jag vet!
Snarkar du: Nee:P
Stjärntecken: Kräfta
Äckligaste insekten: Alla insekter är ju äckliga!
Längtar du mest efter just nu: Julafton =) Jag älskar det!

Nu ska jag äta frukost!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0