I know it’s hard to achieve. But can’t a girl believe?

Hej sötsaker!
Idag har det varit en roktigt shopping dag med brudarna, det var fettnice!
Jag tror vi alla hittade något. Jag själv hittade flera saker! En klänning, 2 linnen och en tröja. Kanske kommer upp en bild eller något. Om jag orkar? Men who cares vad jag har köpt?
Igår kväll var jag död så gjorde inte speciellt mycket och idag är jag också död för jag gick och la mig sent och upp tidigt. När ska jag få sova ut?
Blir ju en shoppingrunda imorgon med. Egentligen borde jag inte köpa något  mer för nu har jag redan slösat massor av julklapps pengar men det är ju rea och jag gillar rea och kläder och att shoppa! =)
Men vi får se, jag måste titta in på zara iallfall och hitta ett par svarta byxor, sheep monday blir det nog att kika in också!
Nej nu blir det lite Heroes eller en film =)!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0