I wanna do bad things with you

Ännu en ny vecka som börjar dåligt! Igår satt jag hela dagen och försökte plugga, men det gjorde jag såklart inte. Slutade med att Maria, Noak och jag satt och gjorde någon djur lek. an skulel säga ett djur sen den bokstaven de slutade på skulle nästa person säga ett djur på osv. Det var hur svårt somhelst efter ett tag.
Iallfall så har jag inte pluggat  idag heller. Sitter här och trallar.

I Lördags var as nice, hade hur kul som helst! Var på pilot, kanske inte var det bästa stället, rätt litet. Men jagg hade iallfall kul och var med bästa vännerna!

Nu ska jag väl ta och äta kvällsfika sen får vi se vad som händer, hoppa in i duschen måste jag fast det kan jag göra lite senare inatt! Heh
KYSS


Kommentarer
Postat av: Patrik

I wanna do bad thing with you är ju min låt! Helt seriöst! Inge bråk menat. MEN, det är min låt!

2009-12-08 @ 21:33:22
URL: http://whitey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0