Låt mig göra misstag, jag lär mig av dom.

Nu är jag då hemma hos pappa! Känner att jag skriver rät tmånga onödiga inlägg här när det är lov? Gör jag inget annat än att sitta vid datorn? Klart jag gör!
Snart blir det film Sagan om ringen eller Love actually!
LoveA är ju jävligt mysig nu när det är jul och jag älskar Hugh grant!!!!
men Känns som om jag kommer tröttna efter halva för att jag har sett den?
Fast åandra sidan kommer jag kanske göra det med sagan om ringen också?! Nee nu ljög ja det kommer aldrig att hända. Sagan om ringen är för bra för att tröttna på, anser jag. Sen vet jag många som somna efter 10 minuter men inte jag inte!
Men om jag nu ser SOR så kommer jag få tvångstankar om att jag måste se de andra två bara för att jag har sett ettan. Och det orkar jag inte med.
Kanske ska dissa båda filmerna och spela lite Bingolotto istället?

Svårt val!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0