Ful blogg

Kolla hur jädrans ful min blogg är, den är jätteful!
Inte konstigt att jag inte skriver längre!?! Hah nej det är faktist inte skälet utan jag har bara inte haft lust och inet att skriva om.

Det händer ingenting i mitt liv just nu.. Allt är bara kuuuk..
Ja igår var en jätte dålig dag, var trött och sur och hade tråkigt och det resulerade i att jag bara satt och rablade upp allt dåligt och skyllde allt på mig själv, satt och tyckte synd om mig själv samtidigt som att jag kännde mig helt v ä r d e l ö s..
Och idag har också vart en dåligsug dag.
 Allt jag gör går dåligt och blir felt, 
Idag skulle vi åka långfärdsskridskor. Och jag tycker det är jääääätte kul att åka skridskor (fast att jag inte alls är bra på det, tro mig! bambi!!)
Men långfärdsskridskor gick bara inte, det var helt omöjligt. Jag kunde inte ens lyfta på fötterna.. och då blev jag ledsen och arg och jag hade ont i fötterna och jag stod där helt ensam och när jag skulle ta mig till bryggan ramlade jag.. :( Jaa tyck synd om mig, det var inge kul. Jag kokade av ilska just då så jag sparkade av mig skridskorna och gick hem. Och nu sitter jag här i datasalen och gömmer mig, vill inte prata med någon..  Ja som sagt v ä r d e l ö s, kanske jag har en "personlighetsstörning" som NÅGON!?!? tyckte..

jag förstår inte hur jag kan ha så mycket dåliga tankar om mig själv..
Jag tror faktiskt inte så många vet att jag inte tycker om mig själv.
jag är inte alls intressant eller någonting, jag är helt vanlig och tråkig.
Jag gör ingenting med eller i mitt liv..
Varför skriver jag det här igentligen, ingen nytta alls?!
but fuckthat ingen läser ändå..



Hah kanske detta är min deperationsblogg? Har faktist en del sånna stunder i mit liv, minst engång i veckan iallfall..
Nej haha usch vem vill höra på nåot sånt??
Nej nu ska jag surfa på fejsbook, där ingen pratar med mig:(

pyss


Shoulda known better baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0