Jag kommer dö av uttråkhet?!?

Ja som sagt så kommer jag dö alldelesstrax, vet det är inget att skämta om men, gaah jag kommer avlida.
Har hur tråkigt som helst, jävla skit lov!
Ja vad händer ikväll då?
Inte ett fucking ting, ska vara med marre och bäbis. Kanske hänga på donken(!). Det är iallafall något, kul att vara med dom men jag är inte taggad på att bara ta det lungt. Men ah vad ska man göra!
Håller iallfall på att laga mat till syrran (snäll jag känner mig) Hon har det brottom nu när hon kommer hem, hon ska iallafall PARTA!! även fall hon jobbar imorrn..........
Ahh orättvist, tänk om jag var 18. Då hade jag inte suttit här nu utan haft hög musik på och gjort i ordning mig med några andra medans man förkrökade lite.
 ja dom tiderna kommer väl. Men nu när jag som mest behöver piggas upp lite nej då fnns det inge kul. Aja nu ska jag gå en stund.
see yaa!
Puss


Kommentarer
Postat av: Patry

JAG DÖÖÖÖR! MAN BLIR NÄSTAN SJÄLVMORDSBENÄGEN NÄR MAN SITTER HEMMA!

2009-02-28 @ 19:37:28
URL: http://patry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0