KISSIE HAR BLIVIT GALEN

Ja nu har jag min den där ett inlägg i veckan perioden.
Men ingenting händer. Det är dött.
hah så vad ska man skriva om?
har inga pengar så jagkan inte shoppa och skriva om jag har köpt vilket jag mer än gärna skulle ha gjort om jag hade lite pengar (GE MIG JOBB!) Men jag får väl skylla mig själv som inte tar mig i kragen och söker!

Men en nyhet är iallafall att jag och Enni har bokat våran london resa nu =) 7 april fluger vi från skavsta och kommer hem 11. GUD VAD JAG LÄNGTAR!
Sen längtar jag också till min praktik ( om jag hittar något pra ställe).
har sökt på hm för min lärare känner en där men vet inte hur det går eftersom hm egentligen inte tar emot praoelever men HOPPAS HOPPAS HOPPAS. skulle var så kul!!

Nej men nu ska jag gåå
<3<3
undra om man får


KISSIE HAR BLIVIT GALEN !!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0