Makeover

Ja som ni ser har jag gett min blogg en lite  makeover, vad tycks?
Vet inte vad jag tycker riktigt, har suttit och pillat med den ett tag så jag har börjat tröttna på den, speciellt att den är rosa.
Men jag vet inte annars vad jag ska ha för färg? Kommer ju tröttna på vilken färg det än är. Men nu får den iallfall se utsåhär.
IDag har jag varit i södertälje och fixat min praktik. Och jag fick det =)
Så vecka 13 och 14 finns jag på Åhléns i södertälje!

Vad har jag gjort mer idag? Inte ett dugg. Skulle egentligen träffa Daniel men jag orkade inte åka, är ju så långt.
Men börjar nu få tråkigt och snart kommer jag säga till mig själv - VARFÖR ÅKTE DU INTE FÖR?!.
Men, men finns fler dar. Och jag skulle ju verkligen behöva plugga....

Vi får se om det dyker upp något kul!

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0