Seven hundred places seven hundred faces

Godmorgon sötnosar!
Idag är det lördag och jag hoppas att det blir en fartfull lördag för jag är taggad, rå taggad.
Fast tror inte det kommer hända så mycket faktist, men man vet aldrig. Will see.
Kanske blir hänga med marre och eventuellt Lillan med. Visste vad de skulle göra men jag får säkert följa med =)

Gick upp nyss, satta på datorn och sen komma mamma hem med en cheese burgare till mig. Dagen börjar bra, var hur gott som helst. Bra frukost!!

Snart ska jag nog städa mitt urm lite. Ser ut som ett bombnedslag, inte okej.
Men tänkte att det är kanske lite onödigt att göra det när jag ändå ska packa ner alla grejer imorron. Åker ju till skolan då.
Men vi får se.

Nej nu ska jag göra annat =)
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0