Sov till 2 ändå trött

Ja gud vad jag är trött, får inte sova så länge på morronen blir bara tröttare. Så jag ska snart gå och lägga mig faktist.
IDag har jag haft en jätte trevlig dag =)
Var som sagt hos Daniel och det var trevlig .
Vi kolla på batman men jag kunde inte konsentrera mig, vet inte varför. GIllade den kanske inte speciellt mycket?!?:P Men sen efter ett tag kom Marcus, som jag inte träffat på jätte länge och det var kul :)
vi gjorde inte speciellt mycket. Hängde och pratade.
Men nu är jag hemma.
Imorron vet jag inte vad jag ska göra faktist, inga planer!
Men det får vi väl se.

Puss och Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Patry

Imorgon får du komma in och hälsa på mig om du vill :D

2009-02-27 @ 23:50:07
URL: http://patry.blogg.se/
Postat av: Patry

Det är fetlördag då :D Semlor för hela bunten! :D

2009-02-27 @ 23:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0