Sunnyday

Hejhej =)
NU är jag redo för att ta mig ut i solen =) MYS!
Våren bara måste vara på väg nu, hoppas det iallfall!
IDag så sov jag till halv 2, hur skönt osm helst, har inte haft sovmorron på hela lovet!
Har gått upp 10 varje dag. Men inte idag =)
Fast känner att det var lite väl länge faktist.
Nu ska jag snart dra och träffa Daniel.

Jag är verkligen ibehov av nya kläder, har ingenting att ha på mig längre. Inget passar hah.
Men jag får pina mig till London! Bara en månad kvar!! Fyfan va jaglängtar.
Nej nu måste jag snart gå.

Pusspå er så länge

Kommentarer
Postat av: Patry

Känns som jag har spelat den 1500 gånger idag! Men den får mig att leee så mycket :D

2009-02-27 @ 17:32:38
URL: http://patry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0