London baby!

Hejhej =)

Vet du vad jag och Enni håller på att göra?!!
Planerar en resa till london i april. Åhh hoppas verkligen att det blir av. Isåfall kommer det blir askul.
Bara jag och Enni i LONDON!
Har varit där en gång förut och sen har jag faktist en dröm att flytta dit efter gymnasiet eller något:
Men nu ska man iallfall dit i 4 dar. KANSKE. Men hopppas!!!

Just nu är jag hemma hos min mamma, sitter och lyssnar på musik. Myys.
Idag blir det nog att bara vara hemma. Tror det iallfall.
Imorron ska jag på 18fest för en av mina kompisar har fyllt 18 i veckan, jag bara längtar tills jag blir 18!
Nej nu ska jag nörda lite på Facebook.
Puss





1 år 2 månader och 11 dagar.
De var fantastiska



Kommentarer
Postat av: my

Hoppas ni hittar någon biljett till vettigt pris då (;

Puss på er <3

2009-01-30 @ 23:48:49
URL: http://mywestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0